lauantai 18. maaliskuuta 2017

RAFLASUOSITUS @PORVOO

Oon asunut Porvoossa nyt melkein kaks vuotta ja täytyy myöntää, että vaikka Porvoon ravintolatarjonta on ihan loistavaa niin oon tosi vähän niissä käynyt. Ehkä oon ajatellut niiden olevan super kalliita opiskelijabudjetille. Mutta tähän paikkaan oon rakastunut.




zum Beispiel. Ravintola sijaitsee ihan Vanhan Porvoon "portilla", Rihkamakadulla, ja on todella helposti löydettävissä. Tunnelma on ihanan kodikas, mutta moderni. Just perfect. Hinta-laatusuhde on myös mun mielestä tosi jees ja opiskelijakin saa täältä vatsan täyteen! Aamiaista ja burgereita (hyviä!!!) saa koko päivän sekä lounaan arkisin jopa klo 17 saakka. Menut sisältävät tosi monipuolisesti erilaisia ruokia ja jokaiselle jotakin. Plussaa myös on, että hampurilaisen saa gluteenittomalla sämpylällä (mikä on oikeasti mehevä ja hyvän makuinen) ja sen lisäksi pöytään tuodaan vielä lämmin gluteeniton ja erittäin herkullinen sämpylä. Ei-gluteenittomia leipiä voi valita mielensä mukaan leipvalikoimasta salin puolelta.

Oon käynyt täällä launtaina ja arkena lounasaikaan. Lauantaina tupa oli täysi, mutta ruoka tuli pöytään silti aika nopeasti. Lounasaikaan sai syödä ihan omassa rauhassa. Mun mielestä käyntiä mukavoittaa vielä se, että tilaus tehdään kassalta ja maksetaan samalla. Näin ollen ei tarvitse jäädä ruuan jälkeen odottamaan tarjoilijaa tai pyytämään erikseen laskua.
Voit tutustua menuihin ja raflaan vielä enemmän täällä! Suosittelen lämpimästi!!



- Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti